Kategorie:

Strona główna

Produkty Samsung oraz Xiaomi, które są objęte gwarancją producenta można serwisować w oficjalnym, ogólnopolskim serwisie CCS ONLINE. Jest to serwis pracujący w systemie Dood-2-door, co oznacza że serwis zamawia kuriera na swój koszt po odbiór urządzenia od klienta, a po naprawie również na swój koszt zwraca go pod wskazany adres. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod adresem:
FORMULARZ

Produkty REALME, które są objęte gwarancją producenta można serwisować w oficjalnym, ogólnopolskim serwisie MTTC POLAND. Jest to serwis pracujący w systemie Dood-2-door, co oznacza że serwis zamawia kuriera na swój koszt po odbiór urządzenia od klienta, a po naprawie również na swój koszt zwraca go pod wskazany adres. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod adresem:
FORMULARZ

Produkty HUAWEI, które są objęte gwarancją producenta należy serwisować w oficjalnym, ogólnopolskim serwisie Huawei. Jest to serwis pracujący w systemie Dood-2-door, co oznacza że serwis zamawia kuriera na swój koszt po odbiór urządzenia od klienta, a po naprawie również na swój koszt zwraca go pod wskazany adres. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod adresem:
FORMULARZ

Produkty APPLE, które są objęte gwarancją producenta można serwisować w oficjalnym, ogólnopolskim serwisie iSpot. Jest to serwis pracujący w systemie Dood-2-door, co oznacza że serwis zamawia kuriera na swój koszt po odbiór urządzenia od klienta, a po naprawie również na swój koszt zwraca go pod wskazany adres. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod adresem:
FORMULARZ

Produkty MOTOROLA, które są objęte gwarancją producenta można serwisować w oficjalnym, ogólnopolskim serwisie SBE Polska. Jest to serwis pracujący w systemie Dood-2-door, co oznacza że serwis zamawia kuriera na swój koszt po odbiór urządzenia od klienta, a po naprawie również na swój koszt zwraca go pod wskazany adres. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod adresem:
FORMULARZ

Produkty OPPO, które są objęte gwarancją producenta można serwisować w oficjalnym, ogólnopolskim serwisie 1CORE. Jest to serwis pracujący w systemie Dood-2-door, co oznacza że serwis zamawia kuriera na swój koszt po odbiór urządzenia od klienta, a po naprawie również na swój koszt zwraca go pod wskazany adres. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod adresem:
FORMULARZ